Fundació Tallers de la Cerdanya Fundació Tallers de la Cerdanya Fundació Tallers de la Cerdanya Fundació Tallers de la Cerdanya

Anàlisi de la situació actual del Centre Especial de Treball

La Fundació Tallers de la Cerdanya gestiona un Centre Especial de Treball el qual possibilita actualment la contractació de 12 persones amb discapacitat intel·lectual i 2 persones amb discapacitat física, i també té com a objectiu generar nous llocs de treball per afavorir la integració sociolaboral de totes aquestes persones ateses dins de la comarca.

Volem donar a conèixer la delicada situació actual que pateixen els centres especials de treball i la situació laboral dels seus treballadors, no només el de la pròpia Fundació, sinó a nivell col·lectiu de Catalunya.

L’increment del Sou Mínim Interprofessional de l’any 2019 que representa un 22%, més la congelació i retallades de les subvencions que s’estan patint durant els darrers anys, l’envelliment prematur de les persones que formen aquest col·lectiu, i la necessitat de definir un nou model de formació i treball, ens ha portat a una situació insostenible.

Evidentment, demanem un compromís per part de l’administració que garanteixi un augment financer de les subvencions i els terminis del seu pagament, i paral·lelament, el poder treballar conjuntament amb el col·lectiu per un nou model de sostenibilitat pels centres especials de treball i que garanteixi els drets de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Galeria d'imatges

Històric d'events
Publicat el 28-08-2015
La Fundació Tallers de la Cerdanya prepara el seu 1er Outlet Social de Puigcerdà, on el 5% de les seves vendes es destinaran a continuar impulsant els seus projectes socials.
Publicat el 29-08-2015
El centre ocupacional va gaudir de la Festa Major d’Alp, participant en les diferents activitats que es realitzaven en el municipi durant tota la jornada.
Publicat el 02-11-2015

Nova mobilització per al dimecres 25 de novembre a les 18:30h a la Plaça de Sant Jaume a Barcelona.

Publicat el 08-02-2016
Un any més, anem a donar la benvinguda al Rei Carnestoltes pels carrers de Puigcerdà.
Publicat el 08-07-2016
Hem gaudit d'un bon dia passejant entre roques amb cares.
Publicat el 05-08-2016
Visita cultural al Museu del Bosc de Bellver de Cerdanya
Publicat el 27-02-2017
Anem a veure disfresses!!!
Publicat el 28-02-2017
Preparació dels obsequis de la Festa del Trinxat.
Publicat el 01-12-2017
Tu i jo, els mateixos drets.