Contacta'ns

Contacta amb nosaltres

Voleu més informació sobre nosaltres?

Vols informació sobre algun dels nostres serveis?

Vols formar part de l’equip professional de la Fundació? Envia’ns el teu currículum.

Vols col·laborar amb la Fundació? Ho pots fer participant com a voluntari o voluntària, o econòmicament a través de donatius pels nostres projectes.

O potser t’interessa algun dels nostres productes totalment artesanals i fets amb paper reciclat (postals, llibretes, felicitacions, jocs,… personalitzats)

Contacta’ns ara!

Vols col·laborar amb la Fundació? Ho pots fer participant com a voluntari o econòmicament a través de donatius pels nostres projectes. Contacta’ns ara!

Contacta'ns

972.140.600

De dilluns a divendres, de 9h a 17h.

On estem?

Barri de Sant Julià, s/n
17529 Puigcerdà (Girona)

Generem qualitat de vida

Per una vida plena i igual per tothom

Programa Kit Digital cofinançat pels fons Next Generation (EU), dins del Mecanisme de Recuperació i Resiliència.
Desplaça cap amunt